donderdag 17 juni 2010

kiekjes uit de tuin.

Ik weet het. Het is een hele tijd geleden dat er nog iets verscheen op mijn blog.
Maar.... het onderwijs vraagt een extra inspanning op het einde van het schooljaar en daarbij kwamen ook nog eens bosklassen, vandaar.

Hoog tijd voor iets anders. Ik ging met het fototoestel op tocht door onzen hof en ontdekte enkele leuke plekjes. En ja ik keek schamteloos naar Mme en dacht. Ik wil ook zo een huizeke voor mijn Mariken en Jef. En zo geschiedde....




Mijne grote Jef is een verwoed verzamelaar van allerhande oude voorwerpen. Je vindt ze bij ons overal in en buitenshuis terug.





Volgende blog zal niet zo lang meer op zich laten wachten en zal terug over naaisels gaan.

1 opmerking:

  1. awel, dat werd tijd sé! 't ziet er bij ons ook zo wat uit, met 'ouwen brol' gelijk Tim zegt ;D
    plezant he!

    BeantwoordenVerwijderen