woensdag 22 september 2010

Dit heb je al eens eerder gezien.

4 opmerkingen:

  1. Dat rode hertje is super! (net zoals de rest van het kleedje)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi!

    De broche die ik gemaakt heb ,viel best wel mee wat prutswerk maar goed te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo, net je blog ontdekt en aan t rondneuzen:) superleuke dingen die je maakt en ikzelf ben op zoek naar een patroontje van een kleedje zoals dit...ik word binnen een paar weken meter en ben een geboortepakketje in elkaar aan t naaien, een kleedje mag ook niet ontbreken(het is dus een meisje:)) maar ik vind niet echt een patroontje van een wikkelkleedje(wat dit is dacht ik) kun jij mij een tip geven waar het vandaan komt? alvast bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Christy. Dit komt uit een Ottobre van een aantal jaren geleden, maar heb het wel een beetje aangepast.

      Verwijderen