donderdag 10 februari 2011

Restje tricot voor Mariken.

Ik maakte in de kerstvakantie een tricotjurk. Eigenlijk meer dan één maar ik bedoel dus de "gelukte". Die dat voor mij paste.
En ik had nog een restje over. Een metertje ongeveer. Daar knipte ik in diezelfde vakantie al een jurkje ban voor Mariken. Een lijfje met een cirkelrok. Ik maakte het lijfje weer dubbel. Ik wou iets maken zoals hier. Dit is nl haar lievelingskleed.
Vorig weekend stikte ik dan eindelijk alles aan elkaar en merkte ......

 dat het lijfje veel hoger kwam dan gepland. Maar het toch een schoon kleedje is geworden!!


6 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ziet er ook een heel leuk kleedje uit om te dragen, wedden dat dit nu haar lievelingskleedje zal worden;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi, geeft een geweldig lentegevoel. nu de zon nog en veel dragen hé Marieken
    groeten Katrientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dit de "Mariken-kan/wil-niet-lachen" pose... Deze versie van de jurk staat haar anders beeldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel schoon, met dat hoge tailleke vind ik dat eigenlijk heel super!!! (en ik ben dol op de stof)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeel mooi! 't Staat haar beeldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kleedje. Ziet er een leuk model uit!

    BeantwoordenVerwijderen