donderdag 22 april 2010

Mariken en de lelijke foto’s

In de paasvakantie heb ik niet zo heel erg veel naaisels gemaakt maar toch iets. Alleen, ik slaag er maar niet in om een "deftige" foto te trekken. De dochter boycot alles.

Dus ik heb zo lang gewacht om ze te plaatsen . Maar anders komt er niets op het blog.

Dus...

Mariken werd 5 jaar en kreeg een feestoutfit. De glitterapplicatie haalde ik hier farbenmix Online-Shop - Schnittmuster, Anleitungen zum Nähen. Toen vond ik dat er nog een rokje bij hoorde. Dus maakte ik een snelklaar rokje.

En toen dacht ik. Maar ze geven zo geen goed weer; dus maakte ik nog een legging.


 

Ik maakte ook nog een slaapzakje voor de popjes in de klas en enkele leuke poppendraagdoeken. Het idee en de handleiding haalde ik bij meisjesmama meisjesmama: Poppendraagdoek.


 

En tot slot kreeg Jules een cool trainingspak. Zo kan hij goed meedoen tijdens de sportweek. Jules is de klaspop van mijn zus. Hier kan je een kijkje nemen in haar klas.De Kastanjelaar, ons peuterklasje - Altijd willen weten wat je peuter uitsteekt i...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten