zaterdag 28 augustus 2010

Kraamkadooke voor Maité

Maité is begin van de zomer geboren.Maité is de tweede dochter van de kameraad van manlief.
Mannen hebben kameraden en geen vrienden (heb ik geleerd)
Door alle verbouwingen en uitstapjes waren we nog altijd niet op bezoek geweest.
Maar dat hebben we dus eindelijk goed gemaakt. Om echt goed te scoren maakte ik een uitgebreid pakketje.
Het roodkapjesvestje, een slab en een tutdoekje.

















En een omkeerbaar kleedje voor als ze groter wordt.

10 opmerkingen:

  1. Zo mooi ,waar heb je het patroontje uit

    elske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een patroontje ut een Ottobre. (Maar geen recente)
    Het staat er niet in als omkeerbaar kleedje. Volgens het patroon moest alleen het bovenstukje dubbel, als beleg.
    Ik heb gewoon de hele boel dubbel gemaakt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor reactie ,maar ik bedoelde eigenlijk van het jasje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knippie denk ik. Maar ook weeral aangepast.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Dat roodkapstofje vind ik zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fatastisch jasje! Ik ben er helemaal zot van! Waar haalde je het patroon en is dit te doen voor een beginner (ik zou het mss proberen in de naailes te maken)?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ben aan het zoeken vanwaar dit patroon komt.
    Sorry dames. Ik weet het zo direct niet meer.
    Als ik het terug vind dan laat ik iets weten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het boekske echt niet meer. Ik denk dat ik het uigeleend heb.

    Maar hier http://printmagic.grafiportal.nl/liveknipmode/index.aspx
    is iets dat er erg goed op trekt.

    @ Marie Mariken. Het is te doen voor een beginner als je vondoende begeleiding krijgt.
    Misschien eerder iets voor les drie of zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ontdek hier net jouw blog, en vind het super wat je allemaal maakt!

    BeantwoordenVerwijderen